EXEMPLU CONCURENT: - PAPAGAL NIMFA LIBERTIN.


Buna eu sunt ROKO sunt un papagal nimfa cam pretentios din fire cu stapanul meu care trebuie sa joace cum ii cant eu.Dar haideti sa va supun cum lam pus pe fuga de la lucru pe al meu stapan. Deoarece anul acesta in primavara am zarit geamul intredeschis si cum deja eu credeam ca cunosc turturelele din copacul aflat in fata geamului meu am profitat de moment si am fugit afara, dar din contra ca acestea foarte tare mau spriat fugarinduma deoarece eu le-am incalcat teritoriul.
Asa ca am strans din cioc si am asteptat cu nerabdare salvarea mea, aceasta venind destul de repede deoarece mi sa simtit lipsa si astfel a fost alertat stapanul meu care a venit intr-un suflet sa ma ajute sa intru inapoi in casa, nu ca nu as fi vrut sa ma intorc dar din copac nu mai stiam ce sa fac as ca am inceput sa zbier cat am putut de au iesit toti oameni pe geam sa vada ce se intampla si tot am zbierat pana am auzit o voce sub copacul in care am zburat care ma striga pe nume.
Foarte repede mam bucurat deoarece era prietenul meu cel mai bun, intingand degetul spre mine am ezitat 2 secunde si repede am urcat pe acesta intorcanduma ulterior in casa.
Dupa aceasta peripetie mi sa promis o pereche din specia mea,dar din pacate nu am mai apucat aceasta deoarece aceasta nu s-a intamplat in timp util, dar nu sunt suparat pe stapanul meu deoarece stiu ca nu si-a batut joc de mine asa ca acum il pup dulce din ceruri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu